۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۳۱

۱۶۰ آموزشگاه لرستان برای اقامت مسافران نوروزی در نظر گرفته شد

۱۶۰ آموزشگاه لرستان برای اقامت مسافران نوروزی در نظر گرفته شد

خرم‌آباد- ستاد اسکان نوروزی آموزش‌وپرورش لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی ۱۶۰ آموزشگاه و ۷ مرکز رفاهی آموزشی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاحیه ستاد اسکان اجرایی خدمات سفر لرستان ۱۴۰۱ با حضور فرماندار خرم آباد، سرپرست آموزش و پرورش لرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی امروز یکشنبه در مدرسه حضرت خدیجه کبری برگزار شد.

به گفته مسئولان استان، ستاد اسکان نوروزی لرستان برای میزبانی از میهمانان ۱۰ پایگاه، ۱۶۰ آموزشگاه با ظرفیت ۱۴۰۰ اتاق و ۷ مرکز رفاهی آموزشی با ظرفیت ۱۲۵ اتاق در سراسر استان تدارک دیده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد و رئیس ستاد اسکان نوروزی لرستان در این مراسم گفت: میزبانی مطلوب از مهمانان نوروزی نتیجه تلاش و زحمات همکارانی است که از زمان استراحت خود می‌گذرند و برای خدمت‌رسانی به همنوعان خود، شبانه‌روزی آماده انجام وظایف خود هستند.

پرویز محسنی تصریح کرد: ویژگی‌های یک میزبان خوب شامل صمیمیت، بزرگواری و سعه صدر است و مهمان‌نوازی یکی از خصوصیات مردم دیار بزرگ لرستان است.

وی افزود: استان لرستان دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی است که باید به نحو شایسته تدارک سفرهای نوروزی را داشته باشد و این امر میسر نیست مگر با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها که در همین راستا ستاد اسکان نوروزی با همه امکانات خود آماده میزبانی از مهمانان گرامی است.

کد خبر 5451002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha